Prekių pristatymas.
1.1. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
1.2. Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis „Omniva“ (registruota paštomato siunta) ir „Lietuvos pašto“ paslaugomis (registruota pašto siunta, LP Express kurjeriu ar paštomatais). Galiojant „nemokamo siuntimo“ pasiūlymui, pardavėjas pasilieka teisę pats nuspręsti kokiu siuntimo būdu siųsti prekę pirkėjui.
1.3. Prekės Pirkėjui pradedamos ruošti per 1-3 darbo dienas po apmokėjimo.
1.4. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje prekės yra pristatomos paštu ar Omniva paštomatais per 1-3 darbo dienas. Siunčiant į kitas užsienio šalis prekių pristatymo laikas skiriasi: Lenkijoje nuo 2-7 darbo dienų; Jungtinėje Karalystėje nuo 3 – 10 darbo dienų; Norvegijoje, Šveicarijoje nuo 5 – 14 darbo dienų. Dėl COVID-19 siuntos gali vėluoti ir užtrukti kiek ilgiau nei įprastai. Daugiau informacijos: https://www.post.lt/lt/pagalba/patarimai/svarbi-informacija-karantino-metu
1.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų nesilaikymą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
1.6. Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta gaunama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje gautos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
1.7. Pirkėjas privalo el. paštu pateikti Pardavėjui pažeisto siuntinio ir(arba) prekės (-ių) nuotraukas.
1.8. Jei prekė grąžinama Pardavėjui dėl Pirkėjo kaltės neteisingai nurodyto arba netikslaus adreso, arba jeigu prekė grąžinama pardavėjui neatsiėmus jos iš paštomato per maksimalų jos saugojimo terminą, Pirkėjas privalo Pardavėjui sumokėti pakartotino persiuntimo išlaidas.